Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Επαναφορά διαγραμμένων αρχείων με το TuneUp Utilities

    Χθες διάβασα το μαθησιακό γεγονός ενός συμφοιτητή μου σχετικά με την επαναφορά διαγραμμένων αρχείων με το πρόγραμμα "recuva"(μπορείτε να το δείτε εδώ). Στις αρχές της εβδομάδας αντιμετώπισα και εγώ το ίδιο πρόβλημα το οποίο το έλυσα μέσω ενός άλλου προγράμματος το οποίο και θα σας παρουσιάσω παρακάτω.Ήμουν ιδιαίτερα άτυχος γιατί αν μου είχε συμβεί λίγο αργότερα θα χρησιμοποιούσα τις γνώσεις που αποκόμισα από το μαθησιακό γεγονός του συμφοιτητή μου και φυσικά θα το έλυνα πολύ πιο εύκολα.

   Όλα άρχισαν όταν κατά λάθος αντί να διαγράψω ένα άχρηστο κείμενο στο word διέγραψα μια σημαντική εργασία που είχα κάνει και βρίσκονταν στον ίδιο φάκελο ενός από τα μαθήματα της σχολής.Και όχι μόνο την διέγραψα αλλά αφηρημένος όπως ήμουν καθάρισα κατευθείαν και τον κάδο ανακύκλωσης.Μετά από κάποια δευτερόλεπτα που συνειδητοποίησα τι είχε συμβεί πανικοβλήθηκα.Δεν ήξερα τι να κάνω.Ήμουν σίγουρος ότι δεν θα μπορούσα να το επαναφέρω και ότι θα έπρεπε να κάτσω να ξαναγράψω την εργασία από την αρχή.


     Αφού λοιπόν έβρισα αρκετά την τύχη μου γι αυτό που είχε συμβεί είπα να πάρω τηλέφωνο σε κάποιους φίλους μου για να τους ρωτήσω αν υπήρχε λύση. Ήμουν τόσο συγχυσμένος που δεν κοίταξα καθόλου στο google ίσως και για πρώτη φορά στη ζωή μου.Ο πρώτος φίλος μου λοιπόν δεν γνώριζε κάτι για να με βοηθήσει ωστόσο μου έδωσε ελπίδες λέγοντάς μου ότι έχει ακούσει ότι υπάρχουν προγράμματα γι αυτόν τον σκοπό.Ακολούθησε ο δεύτερος του οποίου τα λόγια ήταν αφοπλιστικά:

"Υπάρχει τέτοια λειτουργία στο πρόγραμμα που σου είχα δώσει πριν ένα χρόνο" και φυσικά εννοούσε το TuneUp Utilities το οποίο μάλιστα είχα και το θράσος να παρουσιάσω σε ένα από τα πρώτα μου μαθησιακά γεγονότα.

  Πραγματικά δεν περίμενα ότι η λύση στο πρόβλημά μου θα βρίσκονταν σε ένα πρόγραμμα το οποίο είχα ήδη στον υπολογιστή μου και μάλιστα το χρησιμοποιώ και αρκετά συχνά.Κλασικό λάθος που πιστεύω κάνουμε όλοι μας ότι χρησιμοποιούμε ένα πρόγραμμα για να κάνουμε κάποιες συγκεκριμένες δουλειές μας και ποτέ δεν εξερευνούμε και τις άλλες λειτουργίες του.Ειδικά για την συγκεκριμένη της επαναφοράς διαγραμμένων αρχείων προσωπικά δεν γνώριζα καν την ύπαρξή της.Και είμαι σίγουρος ότι το συγκεκριμένο πρόγραμμα σίγουρα θα έχει και πολλές άλλες χρήσιμες λειτουργίες τις οποίες αγνοώ.Και αυτό γιατί ποτέ δεν κάθισα να ρίξω έστω και μια ματιά στο tutorial του προγράμματος για να έχω μια πιο σφαιρική γνώση των δυνατοτήτων του.

  Πάμε να δούμε τώρα εν συντομία πως γίνεται η επαναφορά διαγραμμένων αρχείων:



  • Ανοίγουμε το TuneUp Utilities και πατάμε αρχικώς Solve problems (βελάκι) και εν συνεχεία Restore accidentally deleted files (κύκλος).




   


  


  • Διαλέγουμε τους δίσκους που θέλουμε να ψάξει το πρόγραμμά μας για διαγραμμένα αρχεία και πατάμε next.





  • Μετά την αναζήτηση του προγράμματος βρίσκουμε τα αρχεία μας.Το όνομα δυστυχώς δεν είναι το ίδιο με πριν ωστόσο μπορούμε να το βρούμε προσέχοντας τον τύπο του αρχείου καθώς και την ημερομηνία διαγραφής του.




  • Επιλέγουμε το αρχείο μας και πατάμε Restore. Επιλέγουμε τον φάκελο που θέλουμε να επιστραφεί και έχουμε τελειώσει!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου