Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Δημιουργία ημερολογίου με τις αγαπημένες σας εικόνες

   Λοιπόν, θα πω την αλήθεια. Είχα στερέψει από ιδέες για το 14ο και τελευταίο μου μαθησιακό γεγονός!Έτσι αποφάσισα να ψάξω στο internet και να βρω κάτι χρήσιμο και σημαντικό για να παρουσιάσω. Ξεκίνησα λοιπόν το πρωί να ψάχνω στο google αλλά μάταια. Δεν βρήκα κάτι που να μου προκαλέσει το ενδιαφέρον. Αποφάσισα να κάνω λίγο πιο συγκεκριμένη την αναζήτησή μου και να ψάξω για τις λειτουργίες ενός προγράμματος το οποίο σας έχω παρουσιάσει στο πρώτο μου μαθησιακό γεγονός. Το πρόγραμμα είναι το Zoner Photo Studio και μπορείτε να το κατεβάσετε free από εδώ. Χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο πρόγραμμα αποκλειστικά για την οργάνωση των φωτογραφιών στον υπολογιστή μου γι αυτό και ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι θα έβρισκα κάτι ενδιαφέρον από τις πολλές άγνωστες σε μένα λειτουργίες του προγράμματος.  

  Πάτησα λοιπόν "zoner photo studio tutorial" και μου βγήκαν αρκετά βιντεάκια του Youtube που περιέγραφαν λεπτομερώς πολλές από τις λειτουργίες αυτές. Πραγματικά αν έκανα αυτή την κίνηση πολύ νωρίτερα όταν εγκαθιστούσα το πρόγραμμα στον υπολογιστή μου θα ανακάλυπτα πάρα πολλά και χρήσιμα πράγματα τα οποία ούτε που είχα φανταστεί ότι θα μπορούσα να υλοποιήσω με το Zoner Photo Studio. Κι όμως έψαξα για το tutorial αρκετούς μήνες αργότερα και μάλιστα επειδή "αναγκάστηκα" να το κάνω. Και όταν λέω αναγκάστηκα εννοώ πως αν αύριο δεν τελείωνε η προθεσμία για τα μαθησιακά μας γεγονότα σίγουρα δεν θα έμπαινα σε μια τέτοια διαδικασία ψαξίματος. Και φυσικά για άλλη μια φορά συνειδητοποίησα πόσο λάθος είναι αυτή η συμπεριφορά μου καθώς ανακάλυψα αρκετές χρήσιμες λειτουργίες που ίσως χρειαστεί να τις χρησιμοποιήσω στο μέλλον.

  Αυτό που μου προκάλεσε το ενδιαφέρον για να το παρουσιάσω είναι η δημιουργία ημερολογίου με αγαπημένες φωτογραφίες που έχεις στον υπολογιστή σου. "Θα έχω την δυνατότητα να φτιάξω ένα ημερολόγιο με φωτογραφίες των αγαπημένων μου συγκροτημάτων" σκέφτηκα. Την διαδικασία που έπρεπε να ακολουθήσω την έμαθα αρκετά εύκολα καθώς το βιντεάκι στο Youtube ήταν ιδιαίτερα κατατοπιστικό. Πάμε λοιπόν να δούμε τα βήματα :


  • Ανοίγουμε το Zoner Photo Studio.Επιλέγουμε 12 αγαπημένες μας φωτογραφίες που έχουμε στον υπολογιστή μας μία για κάθε μήνα του ημερολογίου και στη συνέχεια πατάμε Publish και μετά Calendars..



  • Στο επόμενο βήμα επιλέγουμε την μορφή που θέλουμε να έχει το ημερολόγιό μας, την χρονιά στην οποία θα αναφέρεται και την γλώσσα στην οποία θα είναι γραμμένο.Μετά πατάμε next.


  • Ακολουθούν μερικές ακόμα μορφοποιήσεις του ημερολογίου μας (μεταξύ των οποίων και η επιλογή των special days μας.....;;;;!!!). Πατάμε next

  • Σ αυτό το βήμα επιλέγουμε ποια από τις φωτογραφίες μας θα αντιστοιχεί σε ποιόν μήνα και πατάμε next.


  • Τέλος έχουμε την επιλογή να τυπώσουμε το ημερολόγιο που δημιουργήσαμε ή να το σώσουμε ή να το εξάγουμε σε κάποιο pdf αρχείο.Πατάμε Finish και αυτό ήταν...ΤΕΛΟΣ!!!!!!!
 


  Για  περισσότερες πληροφορίες δείτε το σχετικό βιντεάκι εδώ.

1 σχόλιο: