Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

Χιλιάδες online ραδιοφωνικοι σταθμοί σε μια μόνο σελίδα!!

   Η κακιά μου συνήθεια είναι να διαβάζω με μουσική. Έτσι κάθε φορά είτε κάνω μια playlist από τα τραγούδια που έχω στο pc μου είτε βάζω ραδιόφωνο. Επειδή όμως δεν έχω ανακαλύψει και κανένα σταθμό της προκοπής εδώ στο Βόλο (ακούω εδώ και δύο χρόνια τον Perfect ο οποίος απλά ανακυκλώνει τα ίδια και τα ίδια τραγούδια) βρήκα αυτές τις μέρες ένα site με χιλιάδες online ραδιοφωνικούς σταθμούς που καλύπτουν όλα τα είδη της μουσικής.

  Όλα αυτά βέβαια έγιναν εντελώς τυχαία. Ούτε επεδίωξα να βρω κάτι τέτοιο στο internet ούτε ρώτησα κάποιον να μου πει πως μπορώ να ακούσω online ραδιοφωνικούς σταθμούς. Τυχαία είχα πάει σε έναν φίλο μου για να κάνουμε μια εργασία και όταν τον είδα να ανοίγει το συγκεκριμένο site και να βάζει μουσική τον ρώτησα τι ακριβώς κάνει. Αυτό ήταν.. Με το που μου έδειξε την ποικιλία των σταθμών ενθουσιάστηκα, συγκράτησα το όνομα του site και έκτοτε το χρησιμοποιώ καθημερινά. Στο σημείο αυτό πρέπει να τονίσουμε πως επιβεβαιώνεται ο κανόνας που λέει πως ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των πραγμάτων που μαθαίνουμε καθημερινά οφείλεται σε εντελώς τυχαία γεγονότα μάθησης.


  Πάμε τώρα να δούμε μερικά πραγματάκια για το site. Το site είναι το http://www.shoutcast.com/. Όπως βλέπουμε και στην εικόνα, αριστερά εμφανίζοντα όλα τα είδη της μουσικής και στην υπόλοιπη σελίδα οι αντίστοιχοι σταθμοί.



Μπορούμε να επιλέξουμε ότι είδος θέλουμε να ακούσουμε.Στο παράδειγμά μας επιλέγουμε classic metal.

Εμφανίζονται οι αντίστοιχοι σταθμοί. Υπάρχουν επιπλέον πληροφορίες σχετικά με το πόσοι είναι οι listeners του σταθμού την συγκεκριμένη χρονική στιγμή και το bitrate το οποίο πρέπει να είναι μεταξύ 96 kbps και 128 kbps ώστε να έχουμε όσο το δυνατόν καλύτερη ποιότητα ήχου.  



Πατώντας το βελάκι στα αριστερά του κάθε σταθμού εμφανίζεται το παρακάτω παράθυρο και μπορούμε να ακούσουμε τον σταθμό μας. Πολύ σημαντικό πως για κάθε τραγούδι εμφανίζεται ο τίτλος του και ο καλλιτέχνης που το λέει...Καλή ακρόαση!!!!!!!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου