Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

PC Sleep

Σήμερα θα αναφερθώ σε ένα πρόγραμμα που έβαλα στον υπολογιστή μου εντελώς τυχαία.Ονομάζεται PC Sleep και όπως διαφαίνεται και από τον τίτλο του μπορεί να κλείσει τον υπολογιστή μετά από κάποια συγκεκριμένη ρυθμισμένη ώρα χωρίς εσύ να κάνεις απολύτως τίποτα.Πάμε λοιπόν να δούμε πως λειτουργεί αυτό το πραγματικά πολύ δύσκολο στη χρήση πρόγραμμα....
1. Πατάμε το function select όπως φαίνεται παρακάτω και διαλέγουμε μια λειτουργία που θέλουμε να κάνει ο υπολογιστής μας αυτόματα.Οι πιθανές επιλογές μας είναι Log Off ,Restart ,Shutdown ,Standby και Hibernate?????(δεν έχω ιδέα τι κάνει με αυτήν την επιλογή και φυσικά ποτέ δεν εψαξα!)







2. Στη συνέχεια (στο παράδειγμά μας επιλέξαμε το shutdown) βάζεις σε πόση ώρα θέλεις να εκτελεστεί η λειτουργία αυτόματα ή ακόμα αν θέλεις μπορείς να επιλέξεις και ημερομηνία.


3. Πατάς start και αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση!!



Όπως προείπα το πρόγραμμα αυτό το εγκατέστησα εντελώς τυχαία στον υπολογιστή μου όταν έκανα format. Ήταν μέσα σε ένα γεμάτο με προγράμματα dvd που μου είχε δώσει ένας φίλος μου.Χωρίς να έχω ιδέα για τις λειτουργίες και την χρησιμότητά του το έβαλα στον υπολογιστή μου από περιέργεια. Με το που το άνοιξα και αφού το έψαξα για κάποια λεπτά κατάλαβα τη λειτουργία του.Φυσικά το πρόγραμμα είναι τόσο απλό που δεν χρειάστηκε να ψάξω κάτι στο internet ή να πάρω τηλέφωνο τον φίλο μου για βοήθεια όπως θα έκανα σίγουρα σε πιο πολύπλοκα προγράμματα.Η αλήθεια είναι πως στην αρχή μου φάνηκε άχρηστο ωστόσο μπορώ να πω ότι δεν ήταν και λίγες  οι φορές που το χρησιμοποίησα από την προηγούμενη εβδομάδα όπου και το εγκατέστησα.








2 σχόλια: