Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

How to make Group video calls in Skype

       Αυτό που έμαθα σήμερα και θα σας παρουσιάσω είναι μια λειτουργία που σου παρέχει το Skype και λέγεται Group Video Calling.Με λίγα λόγια μπορείς να συνομιλείς με video με περισσότερα του ενός άτομα. Η αλήθεια είναι πως είχα ακούσει για την ύπαρξη της λειτουργίας αυτής αλλά σε καμία περίπτωση δεν είχα ψάξει για κάτι παραπάνω καθώς ποτέ μέχρι σήμερα δεν είχε χρειαστεί να την χρησιμοποιήσω. Να όμως που χρειάστηκε...  Και χρειάστηκε όταν ο πατέρας μου ο οποίος βρίσκεται στο εξωτερικό μου ζήτησε να βρω ένα τρόπο για να μπορούμε να μιλάμε όλοι μαζί με την μητέρα μου και την αδερφή μου μέσω του Skype.


    Αμέσως άρχισε η αναζήτηση.Πρώτη σκέψη μου ήταν να μπω στο πρόγραμμα και να ψάξω μόνος μου τα μενού μήπως και βρω κάτι. Θεώρησα πως θα ήταν "τζάμπα κόπος" και χωρίς δεύτερη σκέψη άρχισα να το ψάχνω στο google.Πρέπει να ομολογήσω πως πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις η πρώτη μου επιλογή είναι η αναζήτηση πληροφοριών στο google. Όμως ήταν από τις ελάχιστες φορές που η αναζήτησή μου δεν είχε κάποιο άμεσο αποτέλεσμα καθώς δεν συμπεριέλαβα σ αυτή λέξεις κλειδιά όπως πχ ο όρος  Group Video Calling. Η αλήθεια είναι πως αν συνέχιζα λογικά θα έβρισκα αυτό που ήθελα ωστόσο αποφάσισα να αλλάξω στρατηγική αναζήτησης.

   Τι έκανα...;;; Μπήκα στο site του Skype σκεπτόμενος πως αποκλείεται να μην υπάρχει αναφορά για μια τόσο σημαντική λειτουργία του προγράμματος στο ίδιο του το site (http://www.skype.com). Και δεν έκανα λάθος.Στην επιλογή Features βρήκα πολλές πληροφορίες σχετικά με αυτό που έψαχνα καθώς και ένα απλό videaki από το οποίο έμαθα μέσα σε ένα λεπτό πως μπορώ να χρησιμοποιήσω την συγκεκριμένη λειτουργία του Skype. So simple..


Πάμε να δούμε σύντομα πως μπορούμε να  κάνουμε Group video calls στο Skype:


  • Πηγαίνουμε στην επιλογή Επαφές και πατάμε Δημιουργία νέας ομάδας

                      

  •  Μεταφέρουμε με drag and drop όποιες επαφές θέλουμε στο πλαίσιο που φαίνεται και παρακάτω στη εικόνα. 

                                      

  • Τέλος πατάμε Βιντεοκλήση.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία Skype Group Video Calling πατήστε εδώ.


Το σχετικό βιντεάκι που με βοήθησε αφάνταστα μπορείτε να το βρείτε εδώ. Κατεβείτε λίγο στη σελίδα και βρείτε το στην κατηγορία Group video calling.


 

1 σχόλιο: